Nemáte prepísanú čipovú kartu Slovak Lines na ARRIVA Mobility Solutions?

Vážení cestujúci, držitelia kariet vydaných bývalým dopravcom Slovak Lines,

čipové karty vydané dopravcom Slovak Lines sa automaticky prepisovali na dopravcu ARRIVA Mobility Solutions v termíne od 15. novembra 2021 až do 30. marca 2022. Stačilo ich priložiť k čítačke v autobusoch prímestského dopravcu alebo v pokladniach na autobusovej stanici NIVY.

Prepísanú čipovú kartu môžete využívať plnohodnotne a bez obmedzení naďalej až do konca jej platnosti. Informácie uvedené nižšie sa vás netýkajú.
Ak ste svoju kartu k čítačke v prechodnom období nepriložili, karta od 1. apríla 2022 stratila platnosť.

Čo pre vás znamená, ak karta stratila platnosť, a ako máte postupovať:

Mám na karte predplatný cestovný lístok (PCL)/ električenku (vrátane SeniorPas):

  • Karta je v IDS BK akceptovaná a vyhodnocovaná ako platná, ale len do skončenia platnosti električenky.
  • Na kartu už nie je možné vykonať žiadny iný nákup a nie je možné predĺžiť ani kúpiť novú električenku.
  • Po skončení platnosti aktuálnej električenky:
    • Ak chcete naďalej na cestovanie využívať čipovú kartu, vybavte si novú u niektorého z dopravcov v IDS BK (ARRIVA Mobility Solutions, DPB alebo ZSSK).
    • Ak máte radi všetko v mobile, novú čipovú kartu si vybavovať nemusíte. Stiahnite si mobilnú aplikáciu IDS BK. Jednorazové lístky alebo električenky si môžete kupovať priamo v aplikácii IDS BK.

Mám na karte elektronickú peňaženku s kreditom:

  • Kartu už nie je možné používať v IDS BK.
  • Navštívte pokladne na autobusovej stanici NIVY. Na požiadanie vám bude vrátený finančný zostatok z elektronickej peňaženky.
  • Ak chcete využívať na cestovanie čipovú kartu, vybavte si novú kartu u niektorého z dopravcov v IDS BK (ARRIVA Mobility Solutions, DPB alebo ZSSK).
  • Ak máte radi všetko v mobile novú čipovú kartu si vybavovať nemusíte. Stiahnite si mobilnú aplikáciu IDS BK. Jednorazové lístky alebo električenky si môžete kupovať priamo v aplikácii IDS BK.

Mám preukaz študenta, na ktorom mám elektronickú peňaženku otvorenú v Slovak Lines, pričom som preukaz v prechodnom období k čítaciemu zariadeniu ARRIVA Mobility Solutions nepriložil:

  • Navštívte pokladne na autobusovej stanici NIVY. Na požiadanie vám bude vrátený finančný zostatok z elektronickej peňaženky.
  • V prípade záujmu o využívanie karty na nákup električeniy a elektronickej peňaženky urobte vklad u dopravcu ARRIVA Mobility Solutions (vybavíte tiež v pokladniach na autobusovej stanici NIVY. Pokladne slúžia súčasne ako predajné miesto dopravcu ARRIVA Mobility Solutions) alebo si peňaženku otvorte a urobte vklad na predajných miestach DPB.

V prípade otázok môžete kontaktovať Infocentrum IDS BK:

info@idsbk.sk, 📞+421 948 102 102