Mobilná aplikácia IDS BK mala v pondelok výpadok. Čo to všetko spôsobilo?
Vážení užívatelia mobilnej aplikácie IDS BK,
v pondelok 5. septembra 2022 prišlo k náhlemu výpadku mobilnej aplikácie IDS BK.
Najdôležitejšie funkcie - nákup cestovných lístkov, rovnako aj preukazovanie sa cestovnými lístkami a električenkami - boli obnovené v najkratšom možnom čase. Mnohým cestujúcim však počas výpadku odišli platby bez možnosti využitia cestovného lístka.
Finančné prostriedky za zakúpené a nevyužité cestovné lístky budú v krátkej dobe v plnej výške vrátené. Podľa spôsobu zrealizovaného nákupu prídu peniaze späť buď navýšením elektronickej peňaženky v mobilnej aplikácií, alebo budú v plnej výške vrátené na účet platobnej karty, z ktorej ste si cestovné lístky zakúpili.
Všetci užívatelia, ktorým boli stiahnuté peniaze za nevyužité lístky, dostanú v priebehu najbližších dní hromadný e-mail z reklamačného oddelenia, kde budú informovaní o spôsobe vrátenia peňazí.
Vylúčený bol hackerský útok. Chyba, ktorá spôsobila výpadok, vznikla na strane dodávateľa a bola ním identifikovaná. Aplikácia IDS BK je v súčasnosti funkčná, i keď s menším obmedzením. Intenzívne sa pracuje ešte na úprave zobrazovania odchodov spojov. Aplikácia bude v plnej funkčnosti od piatka 9. septembra.